Wirtualne biuro

Chcesz założyć własną działalność gospodarczą, ale nie chcesz jej rejestrować pod swoim adresem domowym? Zapraszamy do skorzystania z usługi wirtualnego biura TAX-NET S.A. Gwarantujemy Ci udostępnienie adresu w jednym z naszych oddziałów oraz szereg usług dodatkowych.

Zapewniamy profesjonalne usługi wirtualnego biura w Katowicach oraz Zabrzu. Jest to doskonałe rozwiązanie dla nowo powstałych firm, prowadzących działalność w domu, jak również tych, którym zależy na zminimalizowaniu dotychczasowych kosztów obsługi związanych z wynajmem przestrzeni biurowej oraz zatrudnieniem pracowników.

Rejestracja działalności pod jednym z naszych adresów to wymierne korzyści dla firm, które nie potrzebują przestrzeni biurowej do prowadzenia biznesu. Wygoda, komfort, oszczędność czasu i pieniędzy to zalety profesjonalnego outsourcingu prac biurowych oferowanego przez naszą firmę. Dodatkowym atutem jest atrakcyjna lokalizacja naszych oddziałów.

Nie każdy biznes wymaga posiadania stałego lokalu biurowego, natomiast do rejestracji niezbędny jest konkretny adres, który będzie figurował w oficjalnej dokumentacji firmowej, w korespondencji z kontrahentami, materiałach promocyjnych itp. Korzystając z naszych usług wirtualnego biura, Klient może zwiększyć efektywność swojej pracy, koncentrując się tylko na tym, co najistotniejsze. W ramach usługi wirtualnego biura oferujemy pełną obsługę sekretarską Twojej działalności. Elastycznie ustalamy zakres obsługi, dopasowując ją do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klienta.

Co oferujemy w ramach wirtualnego biura?

Od 150 zł netto miesięcznie

  • użyczenie naszego adresu,
  • odbieranie, wysyłanie oraz rejestrowanie korespondencji – wszelka korespondencja może być skanowana oraz wysyłana mailowo już tego samego dnia!

Od 400 zł netto miesięcznie

  • obsługę wirtualnego biura od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16,
  • udostępnienie adresu oraz numeru telefonu,
  • odbieranie, wysyłanie oraz rejestrowanie korespondencji,
  • skanowanie oraz mailowe przesyłanie korespondencji do Klienta,
  • przechowywanie dokumentów Klienta,
  • organizowanie spotkań w jednym z lokali TAX-NET,
  • przyjmowanie i przekazywanie Klientowi kierowanych do niego informacji przekazywanych telefonicznie,
  • dostęp do korespondencji oraz dokumentacji w wymiarze 5 godzin tygodniowo,
  • pomoc w redagowaniu dokumentów.

Zapraszamy do skorzystania z usług wirtualnego biura i kontaktu z jednym z naszych oddziałów!