Pomoc zdalna w 3 krokach:
1. Help desk jest prosty w działaniu. Proszę postępować zgodnie z podaną ścieżką  otwierającymi się oknami:
Klient pobiera program na pulpit Kliknij →  HelpDesk → Zapisz plik →Uruchom
2. Po otwarciu sie okna Wpisz ID proszę skontaktować się telefonicznie z S. Dworaczkiem, który poda ID.
3. Po wpisaniu ID i kliknięciu OK następuje zestawienie połączenia z operatorem.

Ma on w tym momencie do dyspozycji cały ekran Klienta i dodatkowo transfer plików.
Po zakończeniu pracy na zdalnym komputerze aplikacja automatyczni dezaktywuje się u Klienta.
Ponowne połączenie jest możliwe dopiero po wykonaniu kroków od 1-3.

Do pobrania:

Certyfikat SSL Tax-Net Spółka Akcyjna

PdfToMailSms -aplikacja wysyłająca faktury mailem oraz powiadomienia sms o kwocie do zapłaty dla systemu Symfonia Handel.

Acrobat Reader (27.7MB) -  bezpłatny program Acrobat Reader – niezbędny do odczytania plików w formacie „.pdf”.

Poczta przez www